Witamy na najlepszej stronie z hackami i kodami do gier na androida oraz recenzjami i poradnikami dla aplikacji mobilnych. Wszystkie czity były osobiście przez nas testowane na kilku modelach telefonów i tabletów

Game of War - Fire Age - Jak używać kody na zloto

 Hacki na złoto znajdziecie TU Hacki zostały opracowane przez Szymona Pawlickiego. Instrukcja jak używać znajduję się w pliku wraz z hackiem. W skrócie natomiast wygląda to tak, że trzeba plik wgrać do folderu z grą na telefonie przez kabel USB.

 W poradniku postaramy się wytłumaczyć jak używać kodów i innych sztuczek w tej grze. Większość osób pyta jak szybko zdobyć złoto lub inne surowce, dzięki którym nasze imperium się rozrasta.  W grze można wykorzystać pewien sposób lub jak kto woli kody na złoto lub inne surowce takie jak drewno czy stal. Dzięki szybkiemu wzbogaceniu można wybudować bardzo szybko nowe budynki takie jak: Twierdza, Magazyn, Kopalnia, Akademia i inne budowle. W grze oczywiście można kupić też złoto za normalną gotówkę jednak większość osób woli unikać opłat za grę  i dlatego dużo ludzi szuka kodów na własną rękę w internecie. Co oczywiście nie jest proste dlatego bo producenci gry bardzo szybko wprowadzają nowe aktualizacje przez co czity, które działały jeszcze wczoraj dziś już nie działają.

Jeśli gracza interesującego się strategiami zapytać o najlepsze produkcje firmy Interactive Magic, odpowiedź będzie oczywista: Game of War. Swego czasu gra ta wzbudziła spory entuzjazm zarówno wśród recenzentów, jak też, co ważniejszej odbiorców. Zawdzięczała to oryginalnemu pomysłowi i wykonaniu oraz udanemu poleczeniu szerokich możliwości i prostej obsługi. (Być może ktoś z Was pamięta jeszcze gierkę Outpost z tysiącami okien informacyjnych, których zawartość dodatkowo zmieniała się w miarę upływu czasu? - no cóż: W Game of War - Fire Age jest dokładnie odwrotnie). Kolejnym atutem Game of War I był dodatek z misjami oferujący znacznie więcej, niż większość dodatków do gier tego typu, a ponadto w przeciwieństwie do nich - darmowy.



Czas jednak upływa i panowie z Interactive Magic postanowili wykorzystać kilka nowych pomysłów, co zaowocowało drugą częścią Game of War opatrzoną podtytułem „ Fire Age kody". Zakładając, że część czytelników nie zetknęła się nigdy z pierwszą częścią, postaram się pokrótce przybliżyć zasady, a dopiero później przejdziemy do różnic między częścią pierwszą a drugą. Gra toczy się w świecie fantasy, który jednak realiami [oprócz niektórych jednostek i budynków oraz obcej rasy Frythan kody) mocno przypomina nasz świat. W grze można wybierać między ośmioma historycznymi narodami, począwszy od Egipcjan przez Mongołów i wikingów aż do Zulusów. (Wymienione cywilizacje w rzeczywistości istniały w różnych okresach historycznych, ale w grze każda . dysponuje porównywalną techniką i możliwościami.) Gracz przejmuje przywództwo nad jednym z nich i prowadzi do zwycięstwa nad pozostałymi. Dodatkowymi przeciwnikami są niehumanoidalni Frythani.



Kilka stów o mechanice: Game of War - Fire Age to teoretycznie RTS. Akcja gry toczy się w czasie rzeczywistym, a celem gracza jest rozbudowa infrastruktury, trening wojsk i ostatecznie wroga. Czyli, wydawałoby się, klasyczny RTS. Jednak w rzeczywistości różnica między SK a takim dajmy na to Red Alertem jest porównywalna do różnicy między rozbudowanym PC a kalkulatorem [choć obydwa zbudowane są z układów scalonych realizujących obliczenia) W SK nie rozbudowuje się bliżej nieokreślonej „bazy", ale jak na władcę całej narodowości przystało administrujemy miastami i miasteczkami. Na „państwo" gracza [przeciwników zresztą również) składa się od kilku do kilkunastu takich miast. Właściwa infrastruktura wykorzystywana w grze może być wybudowana w każdym mieście (podobnie, choć me do końca tak wygląda sytuacja w Heroes of Might and Magic kody). Składają się na nią obiekty produkcyjne (huty, manufaktury produkujące broń itp , kopalnie, place targowe laboratoria (tam rozszerzamy naszą wiedzę i zdobywamy nowe techniki) czy baraki dla wojska. Bardziej to przypomina Cywilizację niż RTS (nie tylko szeroką infrastrukturą, ale także np. prowadzeniem handlu między miastami przy użyciu karawan, czy użyciem dyplomacji). Do tego dochodzi planowanie finansów (regulowani podatki oraz wpływy z handlu), wspomniana już dyplomacja, zarządzanie podległymi ludźmi (można przydzielać ich do prac w poszczególnych budynkach lub też zmieniać w żołnierzy bądź budowniczych), trenowanie oddziałów itd.... A jednak wszystko dzieje się w czasie rzeczywistym, każdy budynek jest osobnym obiektem na ekranie, między budynkami biegają ludzie - słowem „RTSowa kody" Cywilizacja.

Dokładnie tak, jak w klasycznych RTSach wygląda natomiast walka. Wydawałoby się, że taki natłok opcji przy bezlitosnym upływie czasu będzie stwarzał kłopoty i gra przypominać będzie wyścig o to, kto szybciej kliknie na danym obiekcie [budynku czy jednostce], przeczyta wszystkie informacje i odpowiednio ustawi każdą opcję. Jednak nic podobnego nie ma miejsca. Początkowo, co prawda (pierwszy raz grając w „jedynkę"), czułem się trochę zagubiony, ale wszystkie ustawienia, opcje i czynności do wykonania dostępne są praktycznie na jednym ekranie i łatwe do opanowania, a upływ czasu (oraz niestety napływ pieniędzy i ludzi] jest na tyle powolny, że spokojnie zdążymy zrobić wszystko, co trzeba.



To, co napisałem powyżej odnosi się do pierwszej części gry, jednak Frythan Wars nie przynosi szczególnych zmian w zasadach, a jedynie rozszerza możliwości, jakie oferowała „jedynka" oraz poprawia kilka jej niedociągnięć. Oczywiście z rzeczy, które uległy poprawie, pierwszą rzucającą się w oczy jest grafika. Nie jest to co prawda zmiana rewolucyjna (w dalszym ciągu taki sam pozostał styl budynków i jednostek), a jedynie poprawa jakości (więcej kolorów i większe rozdzielczości), niemniej jednak warta odnotowania. Jednak poprawa grafiki interesuje głównie estetów, a nie strategów. W zasadzie najważniejszą modyfikacją wpływającą na samą grę (a nie tylko jej wygląd] jest możliwość kierowania Frythanami (w pierwszej części niedostępna). Tak jak u ludzi, tak też u Frythan tym razem występuje wiele (dokładnie siedem) „ras" (w jedynce tylko jeden gatunek kody ), przy czym różnią się one między sobą wyglądem i budową ciała (niekiedy dość drastycznie) oraz oczywiście możliwościami, dostępnymi wynalazkami i jednostkami militarnymi. Także ras (czy raczej narodowości] ludzkich jest teraz więcej (dwanaście), dodano także kilka nowych jednostek i budynków. Naszymi wojskami mogą dowodzić dysponujący specjalnymi możliwościami bohaterowie, wzorowani na postaciach historycznych (odpowiednio dla każdej nacji), jak np. Aleksander Wielki. Ramzes II czy Wilhelm Zdobywca. Dość istotną modyfikacją jest poszerzenie możliwości dyplomacji (dzięki budynkowi .Espionage College kody )! Z elementów raczej usprawniających, niż rozszerzających grę warto nadmienić o sporej ilości rozbudowanych „tutoriali”. uczących; nie tylko podstawowych  zasad obsługi gry, ale  także zaawansowanej  taktyki czy technik  zarządzania naszym państwem. Oczywiście istnieje też możliwość wydawania poleceń czy budowania infrastruktury „na pauzie", czyli przy zatrzymanym upływie czasu [oczywiście by budynek powstał, musi upłynąć jakiś czas - „na pauzie" wydajemy tylko rozkaz budowy). W pierwszej części nie było takiej możliwości, choć oferował ją już wspomniany wcześniej dodatek


Być może nie wypatrzyłem dokładnie wszystkich różnic (w „jedynkę" grałem dość krótko i dość dawno, więc mogłem przeoczyć jakiś niewielki szczegół), niemniej jednak zapoznając się wyłącznie z najważniejszymi zmianami, każdy fan Game of War - Fire Age z pewnością zwróci uwagę na Fire Age. Żaden z elementów, które stanowiły o popularności pierwszej części nie został zlikwidowany. Te, które dodano, nie tyle zmieniają, co rozszerzają możliwości gry, więc żadna z osób, które ceniły sobie pierwszą część nie będzie zawiedziona drugą. Sytuacja wygląda dokładnie tak samo. jak w przypadku (znowu) Heroes of Might and Magic, gdzie w kolejnych częściach nie pojawiają się istotne zmiany w zasadach, za to każda oferuje lepszą grafikę, więcej jednostek oraz oczywiście nowe misje i kampanie.

Tags: Game Of War Fire Age android, Game Of War Fire Age android apk hack, Game Of War Fire Age android bill cheats, Game Of War Fire Age android bill hack, Game Of War Fire Age android cheat, Game Of War Fire Age android cheat download, Game Of War Fire Age android hack, Game Of War Fire Age android hack download, Game Of War Fire Age android trainer tool, Game Of War Fire Age cheat, Game Of War Fire Age cheat download, Game Of War Fire Age core cheats, Game Of War Fire Age core hack, Game Of War Fire Age free android hack, Game Of War Fire Age free hack 2014, Game Of War Fire Age free hack 2014 download, Game Of War Fire Age free iOS hack, Game Of War Fire Age pirater Télécharger, Game Of War Fire Age Télécharger, Game Of War Fire Age Téléchargerment gratuit, How to hack Game Of War Fire Age

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More